vardagen

det är dags, åter igen, bloggandet. jag känner att det har gått allt för länge sedan sist. så jag börjar med att säga, mina veckor består av skola-jobb-plugg-roliga helger. låter inte helt fel, inte ens när det är nedskrivet så här officiellt, men jag måste erkänna att tröttheten börjar bli påtaglig. men det är bara att bita ihop. det kommer vara värt det i slutändan... dvs när lönen kommer!

idag är inget undantag från mitt invanda mönster, skola och sedan jobb till 20.30 och som pricken över i:et ska dagen avslutas med plugg!

måste även passa på att inflika med att efter att jag läste Ems blogginlägg om "tv i höst", så kunde jag inte låta bli att titta på "lite sällskap". och Ems, min käre snippa, du hade så rätt så. sjukt rolig! deras humor är något alldeles extra, inte som alla andra, torra men ändå så föfärligt roliga!


en bild för att symbolisera "roliga helger" höhö

see ya zOoN... förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

hihi dom är så roliga så! :D

2010-09-18 @ 15:30:22
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0