tänndalen

snart är skolveckan äntligen över! helt sanslöst vad jag har haft mycket plugg den här veckan! i morgon ska jag bara skriva klart labrapporten till naturkunskapen, and then i'm all set :D
på söndag bär det sedan av till tänndalen, där det ska åkas snowboard och drickas varm choklad med grädde :D

innan söndagen hoppas jag dock på en fika med elli och en myskväll med ems och moe... men inget är säkert ännu.


dags att tagga?

gårdagen var helt fenomenal! kort skoldag och sedan fest på kvällen! grymt kul var det, me like!
nackdelen var dock att jag och min vän elin kom hem halv 5, men det är en annan femma...

idag har det spelats match och nu är det dags att tagga om på nytt, för ems kommer snart med ett partymode som heter duga! ska verkligen bli kul att festa med den här pinglan!

bild från igår:

spaghetti cat



klockren humor, hahahahaha :D

ge mig ork, snälla!

nu för tiden känns det som att jag är i någon slags koma. då jag är i skolan går jag bara runt och är trött (och då menar jag verkligen trött!) och när jag kommer hem brukar jag oftast tänka att jag ska plugga... tror ni att det blir så? nej. istället för att göra något nyttigt lägger jag mig framför tv:n, bakar eller sover. jag orkar helt enkelt inte med skolan. jag känner att det är dags för ett lov...


värk

varför ska vi kvinnor behöva uthärda en sådan smärta som mensvärk? vad har vi gjort för att förtjäna detta? det kostar både pengar och tid. pengar för att vi ska kunna skydda oss, men även pengar som går till alla cravings som plötsligt blir fler än vanligt! just nu skulle jag kuna döda för chokladbollar tillexempel! usch, just put me out of my misery!

RSS 2.0