lov, love och slut på lov?

lovet är snart slut. jag har haft ett satans bra lov. det började med att jag va på muse konsert. dagen efter va jag med mina underbara vänner från byäng. vi såg flickan som lekte med elden. det va en scen som va så läskig att jag hoppade av skräck och skrek på samma gång. mina lår krampade då jag inte kunde sparka ut ordentligt. den sekvensen kommer jag nog inte glömma på ett bra tag.

på måndagen åkte jag till min plast faster. där åt jag bullar och muffins. spelade kort och hade det trevligt. på tisdagen var det fest med james bond tema. sjukt kul hade jag!
onsdagen spenderades med hanna, som nu pluggar i åre. vi tog en tur till tbc, sen gick vi till simmhallen och lekte med alla vattendjur som fanns. bland annat krokodilen lisa :D

i går va jag med johanna i stan. vi fikade och kollade runt i olika affärer. alltid lika trevligt att va med den tjejen!
idag ska idunn vara mitt sällskap. vi ska äta i tbc (gissar på donken), sedan är det idol för hela slanten.
i morgon är det tjejmiddag hos johanna med black and red tema. det enda röda på mig kommer vara mina läppar och naglar. en svart klänning får bli resten av outfitten.

sist men inte, absolut inte, minst ska jag va med ellinor på söndag. vi ska ha maraton med "de halvt dolda". har bara sett halva serien. men det jag såg va riktigt bra, en och annan tår föll till och med ner. det är dock inte en ovanlighet att jag gråter på filmer...

mina sitsa ord, MER LOV TILL FOLKET!


svar ja, vi har varit vänner lääänge...

Love is our resistance

FY FAN VA BRA MUSE VA! typ bättre i verkligeheten. typ ap bra. typ skit bra. typ sjukt jävla grymma!

vi hade bra platser och som om inte det vore nog att stå så nära muse hade jag en riktigt het jävla kille framför mig som jag kunde titta lite på ;D

bilder från igår:




(tyvärr glömde jag kameran, så mobilen fick duga)

MUSE

ikväll, då jävlar är det MUSE som gäller! jag är taggad och det ska väldans kul att se dem :D konserten böjar halv åtta, och då ska jag sjunga med glädje!

här får ni en låt från deras nya album:


Why can't we just rewind

hur underbar är inte den här låten?

schajsenuskan

dagen har varit lång, slutade först halv fem! efter skolan träffade jag idunn. det var riktigt trevligt! träffar henne lika ofta längre så vi hade mycket att prata om :)
under ett av våra samtalsämnen visade hon mig ett ûber långt sms. det va seriöst det längsta jag sett, nästan en A4 sida lång ;) sms:et va så långt att jag blev tvungen att stifta en ny svordom, "schajsenuskan"!

idunn med björntassar:


snor(ig)

snoret rinner ner för mina näsborrar, jag har snytit mig så att det har bildats små sår på näsan. är det inte dags för mig att bli fisk snart? det tycker jag i alla fall!
helgen har tillbringats till att titta på matcher, hela tre stycken! jag har även hunnit  med att träffa mina pärlor ems och johanna, vilken alltid är kul :D


RSS 2.0