gamla godingar

sitter för närvarande och lyssnar på gamla godingar från början av 2000-talet, som usher. jag märker att jag sitter och mimar med i sångerna och har väldigt svårt att göra passande rörelser till sången, varför i allsindar slutade man lyssna på honom? haha
idag ska i alla fall dagen ägnas åt att vara med mina favorittjejer. först ska jag möta upp elliott, sola, möta upp ems och moe senare på dagen. sedan ska det lagas fantastisk mat, som ems säkert kommer göra störtsta delen av om jag tror rätt. efter det bär det av till stan för att njuta av den nya bäck filmen! SKOJ!


Every second is a lifetime

jag borde gå och lägga mig, jag borde lägga upp bilder från helgen och dagen, men jag orkar inte. något jag däremot orkar är att lyssna till den här oerhört fabulösa låten...


förstörd harmoni

den här eftermiddagen hade jag tänkt spendera på balkongen, med en bok och en piggelin, vilken harmoni! (tänkte jag). det var innan jag hörde skönsången från någon jävla stans. skönsång kan man kanske inte riktigt kalla det, då det låter som att någon lider sig igenom texterna (greatest hits of ehm... melodifestivalen?). usch!

ikväll blir det mysmiddag hemma hos filippa, det blir förmodligen en hel del prat och skratt!

bild från igår

det var väldigt kul att träffa min pöjk, mycket snack och goda hamburgare, kan ju aldig bli fel ;) <3

känner mig även tvungen att ladda upp bilder från avslutningsdagen ;D

emelie tog studenten, det åktes flak och jag fick en försmak på vad som väntas nästa år!

otroligt härlig middag på någon uteservering vid medborgarplatsen! god mat och underbart sällskap!


RSS 2.0