gamla godingar

sitter för närvarande och lyssnar på gamla godingar från början av 2000-talet, som usher. jag märker att jag sitter och mimar med i sångerna och har väldigt svårt att göra passande rörelser till sången, varför i allsindar slutade man lyssna på honom? haha
idag ska i alla fall dagen ägnas åt att vara med mina favorittjejer. först ska jag möta upp elliott, sola, möta upp ems och moe senare på dagen. sedan ska det lagas fantastisk mat, som ems säkert kommer göra störtsta delen av om jag tror rätt. efter det bär det av till stan för att njuta av den nya bäck filmen! SKOJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den där bilden ser ut som ett dåligt cd-omslag. i like

2010-06-24 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0