sweaty like an onion

helgen började grymt men slutade segt! fredagen bestod av ett härligt gäng som först åt på TGIF. goda drinkar och god mat stod på menyn. efter ett tag drog gänget vidare till ett nytt ställe vid namn festen. det va helt okej. bra muisk och galet lökigt! jag dansade hela kvällen, så lite lök här och var får man väl räkna med... under kvällen gång hade en kille torr-sex med mig till hiphop musik, jag shottade mer än jag någonsin gjort och hade en helt fantastisk kväll med härliga vänner!

resten av helgen har bestått av tråkiga inte-göra-något dagar. har tittat på tv, pluggat lite och tagit en härlig promenad. tror faktiskt att jag ska göra söndagspromenad till något regelbundet, helt fantastiskt skönt!

bilder från i fredags:


favoriterna (bild från madde)


middagen (bild från ems)


promenadbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0