gör mig redo

kan knappt förstå att jag snart, lite mer exakt om 4 dagar, åker till london för att praktisera i tre verkor (you heard me!)! hur crazy är inte det på en skala! jag ska äntligen bli av med min jag-har-aldrig-varit-i-london-oskuld, höhö. jag ser verkligen fram emot den här vistelsen, det har jag gjort i snart 2 och ett halvt år. helt galet att det är så nära!

innan resan försöker jag göra mig redo. både genom att skriva packlista, köpa det jag behöver, ringa praktikplatsen och försöka begripa hur jag ska kunna hitta från flygplatsen i heathrow till hotellet i south kensington by subway(!). men även genom att förbereda mig genom att få så mycket tid med mina nära och kära som möjligt. att jag får träffa och prata med dem jag håller kärast innan jag åker. för jag vet att jag kommer sakna mina vänner och familj så mycket att jag kommer få abstinensbesvär!

i morgon är planen att träffa favortierna och laga middag tillsammans. jag måste även översätta min frågor till praktikplatsen. på fredag ska jag fika med sofia och rebecca, sedan börja packa och på kvällen bär det av mot filippa som ska ha tjejmiddag. lördagen kommer bestå av en tidig morgon för att skriva högskoleprovet och sedan packa det sista, tvättstugan och träffa hanna en snabbis! sist men inte minst kommer söndagen bestå av att JAG ÅKER TILL LONDON! (tagg, tagg, tagg). planet flyger iväg sisådär 11.10 :D

MAAAH, taggad till 10000!!

(kände att det här blev ett väldigt samlat och bra inlägg, borde fortsätta med det...*känner ironin flöda*)


jo men visst kommer jag hitta! med mitt oslagbara lokalsinne är det svårt att åka fel. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0