i'm having trouble sleeping

gårdagen va fab! vi åt efterrätt typ 3 gånger. första gången blev det ems brownies, andra gången idunns chokladtårta med grädde och tredje gången ostbågar (även kallad anus). galet illamående på kvällskvisten!

idag vakande jag med utsikt på ems trötta ögon. vi låg nämligen och snackade till 3 på kvällen om sex och andra härligheter. så idag har jag mest gått i en slags koma. jag har bakat, och försökt plugga. men pluggandet tycks inte sammarbeta med min hjärna. det ända jag tänker på är allt annat som inte rör pluggandet. så, istället för att plugga sitter jag nu framför youtube och lyssnar på The Perishers. sjukt bra band! verkligen rörande musik som får mitt armhår att resa sig bums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0