en sandwich

helgen var verkligen lyckad! fredagen började med utgång till nype med 5 andra taggade tjejer. en av dem var min underbara vän ems, som jag vinglade till pendeltåget med då vi skulle till in till stan (från att ha förat hos rebecca). väl där hade vi skit kul! vi dansade och stötte på en och annan överraskning. ems blev förförd av en milton och jag blev en sandwich tillsammans med två andra heta killar. en kväll jag sent kommer glömma!

bilder från kvällen:


(sofias kamera, på bilden: ems, jennifer, rebecca, jag och jessika)

(ems kamera, på bilden: en del av sandwichen och mui)

Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

hahahaha "vi dansade och stötte på en och annan överraskning. ems blev förförd av en milton och jag blev en sandwich tillsammans med två andra heta killar."

2010-05-09 @ 23:10:40
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0