igelkottvarning

efter den inte allt för ansträngande skoldagen fikade jag med finaste ems. vi lyxade till det på donken med en varsin lilla menyn (hör och häpna). där satt vi i typ 1,5 timme och snackade om allt möjligt. efter ett tag blev det dags att leta festkläder till una fiesta en 23 abril. vi strosade runt i lite affärer, och sen kom vi till skorett, där bröt kärleken ut till ett par skor med hög klack och nitar på. ja, inte jag, utan ems! från början hade hon inte tänkt sig pröva dem, men efter några minuters tänkande tog hon på sig skorna och kärleken började uppstå. trots det lämnade vi affären. efter ett tag av sökande efter en klänning tittar jag bak på ems som hänger efter mig som en svans i affärerna, jag förstod att hon tänker på skorna. efter ytterligare någon minut bröt manin ut! det blev ett deja vú moment från snuttis tiden, då hon en gång blev lika exalterad över ett par igelkottar!

det slutade med att vi la undan skorna och att ems i morgon kommer spendera hennes resterande pengar på ett par fantastiska skor! vilket upplevelse!

puss och kram, skumbanan!



koalabröderna ute på äventyr (mycket gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

HAHAHA fy sjutton va jag skrattar cams! :D <3

2010-03-29 @ 22:55:11
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0