hektisk dag

en relativt hektisk dag har denna dag varit, men även mycket rolig och trevlig!
det började med att jag och ems vakande då tuppen gal! eller ja, vid 10, så nästan... vi åt frulle och skyndade oss som attans för att jag skulle hinna till tåget som skulle ta mig till stockholms östra där elli skulle sitta och vänta på mig.

då jag var framme tog vi oss till t-centralen. där strosade vi runt i jakten på vårkläder. och som vi tittade! men allt jag fick med mig hem var två par skor! jaja, det är ju inte fy skam det heller ;) det var i alla fall väldigt trevligt att ha en liten stund med elli, alltid så rolligt med den pinglan :)

på kvällen bar det av till johanna som fyller 18 idag :D hon bjöd på utsökt mat och efterrätt. sällskapet var fabolous och i morrn ska det även ätas lunch med dessa tjejer.

här kommer lite pics från fika con mi amigo elliott:





efter en slurk av denna kan det ju inte gå annat än bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0