det är dags

jag känner att det är dags, jag är redo, jag tar tag i mig själv och skriver ett inlägg i min vansinnigt bra uppdaterade blogg! för igår kom jag ju trots allt hem från en underbar vistelse i kroatien!

under de nio dagarna har jag solat, badat, åkt båt, cyklat, ätit, druckit, spanat på killar, sovit obekvämt, sett ut som en "lobster" (som en kvinna så fint beskrev min fina hudfärg) och sist men inte minst upptäckt hur otroligt vackert det är i kroatien! i morgon tror jag att det kan komma upp en del bilder.

när jag kom hem fick jag turen att träffa min älskade vän ems. vi snackade om resan, skåne, snusk, killar, skogar, livet och allt annat där emellan. en überbra middag på kinarestaurangen, MUMS!

doverdenja (vette tusan hur det stavas, men det betyder ju typ hej då på kroatiska)

Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

hahah "skogar" :D

2010-07-29 @ 00:20:25
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0