tumör

hej hopp i datorskärmen!(?)
dagen har varit som vilken annan dag som helst. inget märkvärdigt... men något som däremot är märkvärdigt är att jag har haft huvudvärk i snart 5 månader! jag har tagit järntabletter, tagit blodprov, gjort konstiga övningar och avslappningsövningar. men inget tycks hjälpa. efter ett litet samtal från morfar så blev mamma helt övertygad om att jag borde rönka mitt huvud, för att kunna se vad felet verkligen är. personligen tycker jag att det låter lite drastiskt, but it couldn't hurt right? så nu har jag börjat fundera på om det kan vara något allvarligt? en tumör? vem vet? jobbiga tankar som jag måste få svar på. den 17:e bär det av till husläkarn, och så minsann ska svaret komma...

Kommentarer
Postat av: elli

oj hjälp :O jag håller alla tummar för att det inte är någon fara! <3

2010-01-16 @ 15:35:31
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: soffan

hej

2010-01-16 @ 19:44:51
URL: http://musicismydrug.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0