sugpropp och tåls att daskas

igår fyllde en av mina mest underbara vänner år, och inte vad som helst utan 18 år! det firades med att de fyra byängsbrudarna drog till TGIF. där blev det mycket skratt och väldigt god mat. det roligaste var att se födelsedagsbarnets reaktion till presenterna. den första presenten var jordnötssås och den andra var lite mer kontroversiell. låt oss bara säga att den kan komma till användning då den har sugpropp och tåls att daskas...

jag hoppas verkligen hon fick en grym fördelsedag, för jag hade i alla fall sjukt roligt på hennes dag!

bilder från ems blogg:







Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

hahahah "låt oss bara säga att den kan komma till användning då den har sugpropp och tåls att daskas..." :'D jag hade en grymt bra födelsedag tack vare er. tack såå mycket, åter igen! <3

2010-01-09 @ 22:29:55
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/
Postat av: elli

perfekt kväll :D <3

2010-01-10 @ 01:10:24
URL: http://ki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0