if this is it

lovet är snart slut, ångesten börjar kicka in, jag orkar inte dra mig upp tidigt på tisdag morgon för upprop. för då betyder det att det här underbara lovet är slut! mitt sista lov! (helt jävla crazy!)

men för att inte deppa sönder har jag bestämt mig för att fylla mina sista sommarlovsdagar med sällskap av underbara människor. (hur genial är inte jag?) den här veckan startade tillexempel med att jag var med sofia, dagen efter fyllde ems min kväll med glada skratt och underbart sällskap, igår fick jag träffa en saknad ellinor. vi åt middag på en grekisk restaurang och fick prata ut om allt som vi inte har hunnit uppdatera varandra om. idag ska jag träffa camilla över en middag, efter ett core-pass på SATS bär det av till the one and olnly moe/hp-fan/johanna. vi ska ha hp-marathon och svulla med choklad, grönsaker och dipp!

i morgon är den dagen jag och ems har planerat en måndad i förväg (ja, du hörde rätt!), en månad! vi ska ut och göra stan osäker, oh yes baby, partyyy! gaaah, jag är sjukt taggad :D


Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

TAGGA TAGGA TAGGA Tagga tagga tagga... hehheh :D

2010-08-12 @ 19:21:46
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0