æø

hittills har dagarna i danmark varit som førvæntat. jag har hælsat på en av mina kusiner i hanstholm. dær agerade jag lekmamma till hans barn. det ær som om de hade en tævling om vem som kunde få mest uppmærksamhet. lilltjejen drog i ena armen før att visa mig hennes sandgryta ute i sandlådan, medan lillkillen absolut skulle visa hur många brandbilar han hade i leksakslådorna... trots deras oemostånliga søthet, kunde jag inte låta bli att tænka på hur jobbiga barn kan vara! inte en lugn stund. men vad har jag att klaga på egentligen, det måste ju vara tusen gånger jobbigare att vara førælder... haha

nej, nu får jag sluta klaga! det var ju trots allt vældigt kul att leka med ungarna, då jag sjælv blir som ett barn med dem...

nær jag skulle vidare till min andra kusin hade jag en 3 timmars lång bussresa framfør mig. musiken i mina øron fick bli en ræddning och det gick trots allt vældigt smidigt. nær jag kom fram blev det ett middagssvull på donken och sedan røj framfør tvn. dvs jag + facebook + tvn.

idag tænkte jag gå ut på en powerwalk med hunden, på kvællen blir det till att rida på kussens hæst. resten av veckan får framtiden utse.

ha det godt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0