sturegallerian

jag, johanna, mimmi, hanna, ida, jessika, filippa och linus rullade upp för rulltrappan vid ösermalm. då vi var uppe kändes det inte som att jag riktigt passade in. det första jag såg var en man som satt på en uteservering med sin gucci påse och sin laptop. men världsvan som johanna är visade hon oss vägen till sturegallerian där vi tog en fika på 2 timmar. jag åt en kanelbulle med vatten, lyx!? haha.

ikväll bär det av till filippa för mysig filmkväll. det behövs verkligen. är galet trött efter att ha hämtat upp ems på tegel igår kväll... haha, det va roligt det :D




Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

hahahaha "är galet trött efter att ha hämtat upp ems på tegel igår kväll..." :D

du är snyggis camsen!

2010-04-08 @ 20:04:40
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0