fjäderpojken och råttfot

igår tillbringades dagen med ems. vi möttes i täby c för att byta min älskade festklänning som var sönder i blixtlåset. då vi tittade runt på bikbok efter en ny klänning fick jag syn på ett svart fodral som inte ville sammarbeta vad det gällde blixtlåset (det är något med mig och blixtlås helt klart!). så vi bestämde oss för att ta oss en sväng till stan. väl i stan gick vi till bikbok för att hitta min juvel, men nej nej, där fanns den inte i min storlek, men ett annat hett fodral. jag prövade den, mitt ass blev som en skulptur och magen smalare än någonsin! jag blev ju bara tvungen att köpa den!

på vägen hem på tunnelbanan blev det som vanligt det konstanta spanet efter boyZ, ems fick syn på en heting. vi spanade lite och fick sedan syn på hans vän som hade en frilla som ett råttbo, ems med hennes dåliga hörsel hörde "han ser ut som en råttfot", efter det spårade fantasin loss och det slutade med att råttfot och fjäderpojken (som vi spanade på i torsdags) fick vara i en saga. då fjäderpojen bekämpar råttfot i en starwars saga...

då vi skulle springa till tåget fick vi syn på ytterligare en snygging. då han gick före oss fick jag ur mig "var är han!? ge mig råttkött!" hahah, oj oj oj, jag vek mig av skratt. när ems och jag är i farten kan vad som helst vara kul...

ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma-Linn

hahahaha, fjäderpojken och råttfot :'D jag dör! herregudars cams <3

2010-04-04 @ 17:09:32
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0