snygg-david

dagen har varit pretty good. började med att sms:a jossan om att jag gick förbi våran snygg-david på morgonen. två dagar i rad har jag stött på honom nu, måste vara ödet! (a)
under skoldagen så hade jag först konsten att tala och sedan matte (som jag förresten har prov på i morgon). sedan bar det av till sollentunas tingsrätt. ja, jag är dömd för missbruk av godis (syndare)... haha, nej då. det var i skolsyfte, eftersom vi läser rättskunskap. fallet vi tittade på handlade om en kvinna som hade åkt dit för rattfylleri. allt gick jättesnabbt, kvinnan pratade lågt och hon hade en massa omständigheter som gjorde att jag faktiskt sympatiserade med henne mot slutet.

nu på kvällen ska jag försöka plugga. det som hindrar mig är det sköna gunget av white lies i bakggrunden och en huvud/halsvärk som inte tycks ge med sig. får se hur jag kan hantera detta på bästa sätt.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0