flow in da hår

idag skulle vi orientera på idrotten och eftersom jag är sjuk så fick jag my och rebecca (ja, alla var sjuka) gå ett kortare spår. på eftermiddagen hade vi svenska då my visade mig bilder på hennes brorsdotter som är sjukt söt. enligt my har hon tydligen inget "flow in da hår", vilket betyder att hon bara har massa lockar som hon typ inte kan kontrollera... :P
senare på eftermiddagen gick jag till skolsyster för att fråga vad jag kan göra åt min huvudvärk. hon sa att det kanske kan bero på att jag spänner mig vid axlarna. som hjälp fick jag med mig ett gummiband och några övningar med mig hem som jag ska göra minst en gång varje dag.

bilder från idag:








Kommentarer
Postat av: My

neje, "flow in da hår" betyder att det inte ligger längst skallen utan att dte är mer osm afro :P hahhah

2009-09-21 @ 19:21:15
URL: http://mysown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0