förlust, förlust

hlegen har bestått av en jädrans massa basket (som vanligt). på lördagen var det dammatch och idag va det u20 match. båda mot solna, båda förluster...
fan, jag bara undrar hur mitt lag ska vända denna dåliga trend med att förlora? hoppas på en under som kan lyfta oss från denna svacka!

annars var jag med ems och moe i går. vi åkte till vallentuna, nova, och tittade på några band som spelade. det va helt okej, bäst var nog sällskapet! efter att alla band hade spelat åkte vi hem till mig och tittade på slumdog millionare och åt brownies. filmen var bra, skulle nog varit ännu bättre om jag var fullt fokuserad på filmen och inte på att prata med underbara vänner... men men, smällar man får ta right ;)

bild från någon match:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0