trötter

händerlserik dag? jo kanske. skola som vanligt på morgonen. slutade tolv, vilket jag inte kan klaga på! gick hem för att sova och blev väckt av jossan och julia som påminnde mig om att vi skulle köpa present till issa i vårat lag som tar studenten. lite pömsig måste jag nog erkänna att jag var.
presenten fick bli ett halsband och när vi väl kom dit va vi så tidiga att inte ens issa hade hunnit komma ner. det va kanske lite spänning i luften minst sagt! när hon väl kom var det väldigt trevligt, sippade lite på mitt champagne glas med jordgubbe i  och åt av den goda buffén.
just nu är det sista biten av historian som ska göras, inte den mest perfekta avslutningen på en fredag kanske...



ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0