gäääsp!

i morse gick jag upp halv sju på morgonen! fy för bövelen vad trött jag var/är! i morrn får jag dock min belöning då jag får sova läääänge :)
anledningen till den tidiga uppgången var för att familjen här hemma skulle åka iväg för att gratulera mammas mans mamma (mycket M där på en gång) på 80-års dagen med champange frukost, jordgubbar och räkor. MUMS!

sedan bar det av till norrtälje där vi åt en jättegod lunch och efter det fikade vi på sveriges bästa kafé En Liten Smula (det är faktiskt sant, diplom fanns på väggarna). där blev det en hallontårta med syrlig glass till för min del :)

dagen avslutades med att jag svettades på ett F&S pass, som belönades med ett dopp efter :)

bilder:




är det bara jag som tycker det är absurt att ha en stående gran i vattnet? ;)


jag, ems och elli innan johanna kom igår :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

jaa, jag älskar En Liten Smula!! det förtjänar varekligen sina priser :D

(men det ligget i norrtälje, inte norrköping.. hehe) :P

<3 <3

2009-07-23 @ 11:31:44
Postat av: wigren

haha, oh noo! norrköping/norrtälje, it all sounds the same ;)

ändring ska ske omedelbart!

<3<3

2009-07-24 @ 00:29:48
URL: http://wigren.webblogg.se/
Postat av: Jossan

hahah, jaa du det är viktigt!! :P nä men av ngn anledning är det en liten stolthet för mig att det ligger i norrtälje :S ;)



men nu har du fått en trogen läsare och även en trogen kommenterare.. :D

<3 <3

2009-07-24 @ 21:37:49
Postat av: Emma-Linn

haha och vart tusan försvann elli på denna bild? ;D

2009-07-25 @ 00:06:40
URL: http://angelsdontkill.webblogg.se/
Postat av: wigren

svar jossan: haha, din lilla tönt ;) nej men va stolt! det är din rättighet! ;)



svar emma-linn: haha, jadu ems, mitt huvud fick lite väl mycket plats. men jag har inte kapat av henne, det fanns bara inte fler bilder att välja mellan :P



<3<3

2009-07-25 @ 00:09:18
URL: http://wigren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0